V rámci hudebního oboru vyučujeme hru na | klavír, keyboard, housle, viola, harfa, violoncello, kontrabas, kytara, elektrická kytara, basová kytara, zobcová flétna, příčná flétna, klarinet, saxofon, trubka, pozoun, lesní roh, bicí nástroje a melodické bicí nástroje, akordeon, sólový zpěv, sborový zpěv.
Výtvarný obor
Charakteristika oboru | Výtvarný obor má na naší škole dlouholetou tradici. Studium ve výtvarném oboru nabízí výtvarné činnosti, jejichž prostřednictvím se žák učí pracovat s výtvarnými prostředky, seznamuje se s konkrétními výtvarnými technikami, dostává informace z oblastí dějin umění a současného výtvarného dění v předmětu nazvaném „Výtvarná tvorba“ (1. stupeň) a na 2. stupni tento předmět nese název „Výtvarná tvorba pro pokročilé“.
Taneční obor
Charakteristika oboru | Tanec je umění, jehož hlavním jazykem je neverbální vyjadřování. Výuka v tanečním oboru rozvíjí taneční nadání jedince a prostřednictvím tance prohlubuje v dítěti kreativitu, smysl pro krásu a harmonii. Žáci se kromě základních tanečních a choreografických prvků učí intenzivně vnímat hudbu a to díky korepetici. Taneční obor poskytuje základy odborného vzdělání, které žák může uplatnit jako tanečník v neprofesionálních činnostech, ale i jako přípravu pro studium vedoucí k profesionální dráze.
Literárně-dramatický obor
Charakteristika oboru | V literárně dramatickém oboru rozvíjíme dětskou osobnost prostřednictvím dramatických činností. Největší důraz je kladen na tvořivost, fantazii, komunikační schopnosti, dále schopnost empatie a spolupráce s partnery ve hře. Souběžně s tím se u dětí rozvíjejí i základní dramatické dovednosti, tedy zejména hra v roli a vše, co s ní souvisí - ať už se jedná o kultivaci pohybu, rytmického cítění, ovládání hlasu a řeči, schopnost charakterizace. Podstatou a základem výuky je především improvizace, z ní vycházíme, a k ní zároveň i směřujeme jako k cíli a ideálu v herecké práci.