Charakteristika školy | Práce s dětmi v literárně dramatickém oboru je založena na využívání metod výchovné dramatiky, jejímž důležitým principem je výuka prostřednictvím hry a zážitku. Zaměřuje se na osobnostní vývoj dítěte, především na rozvíjení jeho tvořivosti, komunikativních a kooperačních schopností. Ruku v ruce s těmito cíli jde výchova umělecká. Děti se učí porozumět metaforickému jazyku literatury a divadla, základním pravidlům divadelní tvorby a dostupným hereckým technikám.
V rámci hudebního oboru vyučujeme hru na | Baryton,
Bicí,
Flétnu zobcovou,
Flétnu příčnou,
Housle,
Klarinet,
Klavír,
Keyboard,
Kytaru,
Lesní roh,
Pozoun,
Saxofon,
Tenor,
Trubku,
Tubu,
Výtvarný obor
Charakteristika oboru | Ve výtvarném oboru ZUŠ se vzdělávají děti se zájmem o výtvarný svět.
U nejmenších dětí se dbá na rozvoj fantazie a představivosti, děti si pomalu a hravou formou osvojují základní výtvarné techniky. Postupně se přidávají další a další kroky a jsou zařazovány složitější techniky vyžadující delší časovou dotaci a trpělivost. Děti se učí rozvíjet svůj nápad od prvotní myšlenky, kterou převádějí do výtvarného návrhu, který následně realizují.
Taneční obor
Charakteristika oboru | Do tanečního oboru jsou přijímány děti od pěti let věku. Po přijímacích zkouškách jsou zařazeny do Přípravného studia, kde jsou hravou formou seznámeny se základy držení těla, naučí se být pružné a obratné, naučí se rozvíjet rytmické a intonační cítění, budou rozvíjet pohybovou fantazii a taneční cítění. Po absolvování PTV (jeden až dva roky) jsou zařazeni do 1. ročníku I. stupně.
Literárně-dramatický obor
Charakteristika oboru | Práce v LDO ZUŠ má za cíl harmonicky rozvíjet osobnost člověka, jeho tvořivý a odpovědný přístupu k životu, ale také rozvíjení schopností osobitého a kultivovaného projevu.
Základem a prostředkem je tvořivá dramatická hra, jejímž důležitým principem je výuka prostřednictvím hry a zážitku, a tvořivá dramatická činnost – pohyb, přednes, slovesná a mluvní složka a hra s loutkou.